برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دبیران برگزاری یادواره‌های شهدا در پایتخت

يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر :  ۱۳۵

دبیر کمیته یادواره‌های کنگره ملی شهدای پایتخت از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دبیران برگزاری یادواره‌های شهدا در پایتخت به مدت دو روز خبر داد.
برادر محمدرضا سعیدی در گفتگو با تهران پرس با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی دبیران و فعالان برگزاری یادواره‌های شهدا در پایتخت اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز جهت فعالان خواهر با همت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر برگزار شد.
وی با بیان اینکه برگزاری این کارگاه‌های آموزشی به‌منظور توانمندسازی فعالان برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح تهران است، افزود: با توجه به اینکه یادواره‌های شهدا را به‌صورت قشری و تخصصی و با رویکرد مردمی در سطح پایتخت برگزار می‌کنیم، برگزاری این کارگاه‌های آموزشی در افزایش توانمندسازی دبیران یادواره‌های شهدا در جهت استفاه از ابتکارات و خلاقیت‌ها که توسط اساتید تدریس می‌شود، موثر است و بسیجیان می‌توانند از این ابتکارات در جهت کیفی‌سازی بیش از پیش این یادواره‌های شهدا بهره بگیرند. 
سعیدی در پایان تصریح کرد: با استفاده از شیوه‌های نوین و محتوای غنی می‌توانیم شاهد برگزاری یادواره‌های شهدا به‌صورت خانگی، محله‌ای (آبروی محله)، مساجد و منطقه‌ای باشیم. 
گفتنی است اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای پایتخت قرار است در بهمن ماه به مدت ۱۰ شب در شهر تهران برگزار شود و تا آن روز، شاهد برگزاری یادواره‌های شهدا در همه سطوح در پایتخت خواهیم بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار
پربازدیدها
پربحث ها